SOFTICOM – Tampere & Jyväskylä

Mobiililiittymät yrityksille

KOTIMAINEN SOFTICOM TARJOAA MYÖS LUOTETTAVAT 5G-LIITTYMÄT 

Tehokkaampaa työntekoa

Palvelemme asiakkaitamme ohjelmistoratkaisuiden lisäksi myös operaattoripalveluiden saralla.

Pystymme tarjoamaan markkinoiden laajimman palveluvalikoiman. 

Nopeutta

5G tuo lisää nopeutta mobiilidatayhteyksiin Vaikka jo 4G on tarjonnut monelle meistä riittäävää nopeutta niin 5G tuo tullessaa jopa kymmenen kertaa nopeammat yhteydet helposti ja edullisesti.

Kapasiteettia

5G tuo lisää nopeutta mobiilidatayhteyksiin Vaikka jo 4G on tarjonnut monelle meistä riittäävää nopeutta niin 5G tuo tullessaa jopa kymmenen kertaa nopeammat yhteydet helposti ja edullisesti.

Tehokkuutta

5G tekniikassa viiveetä pienentyvät Käyttömukavuuteen tulee parannuksia kuin palvelut joita käytämme reagoivat paremmin. Viiveen pieneneminen mahdollistaa myös uudenlaisten palveluiden kehittämisen.

Softicom tarjoaa asiakaslähtöistä ja laadukasta palvelua 

Helposti ja luotettavasti

Liittymät kaikkiin verkkoihin

Palvelemme asiakkaitamme ohjelmistoratkaisuiden lisäksi myös operaattoripalveluiden saralla. Puheviestinnän ratkaisut toteutamme yhdessä LineCarrierin kanssa. Toisin sanoen toimimme LineCarrierin kumppanina Tampereella ja Jyväskylässä lähialueineen. Yhteistyöllä pystymme tarjoamaan markkinoiden laajimman palveluvalikoiman. 

Voimme valita joustavasti yrityksen liittymät sen mukaan missä henkilöstö kulloinkin liikkuu tai missä etätyöpiste sijaitsee. 

Koska LineCarrier business mobile liittymät toimivat kaikissa verkoissa voidaan sopimukselle valita joustavasti eri verkoissa toimivia liittymiä. 

Liittymien hallinta ja laskutus toimii kuitenkin keskitetysti ja tarjoamme lisäksi keskitetyn asiakaspalvelun sekä laskutuksen 

 

 

LineCarrier kuuluu kaikissa verkoissa

Puhelinnumerot kaikilla tavoilla mitä voit vain kuvitella

Käytössä olevat numerot on mahdollista siirtää osaksi palveluitamme. Numeroiden siirto toimii normaalin numeroiden siirrettävyyden mukaan. Kuten tiedämme kestää siirto muutaman päivän mutta ole huoleti. Me hoidamme prosessin ja siihen liittyvät toimenpiteet. Se on osa normaalia asiakaspalveluamme.

Jos yrityksellänne on tilanne että haluatte yhdenmukaisen numeroinnin tai esimerkiksi matkapuhelinnumeroiden lisäksi uuden yritysnumeroinnin niin sehän onnistuu myös kivuttomasti. Suunnitellaan yhdessä numerointi jonka jälkeen vastaamme käyttöönotosta ja hallinnoinnista puolestanne. 

Saamme myös perinteisen paikallisen TLA numeron eli ns. lankanumeron käyttöönne vaikka yrityksen päänumeroksi.  Vaihtoehtoja on monia joten ota rohkeasti yhteyttä niin kartoitetaan vaihtoehdot. 

Olemme tarkoituksella jättäneet palveluiden muotoilun väljäksi koska näin voimme paremmin vastata yrityskohtaisiin tarpeisiin. 

Kultainen sääntömme on kuitenkin asiakaspalvelun korkea laatu ja tavoitettavuus. Siksi pyrimme tarjoamaan aina asiakkaillemme henkilökohtaisen yhteyshenkilön joka takaa lähtökohtaisesti nopeamman ja täsmällisemmän palvelutason. Myös normaali asiakaspalvelumme on tavoitettavissa nopeasti. Asiakaskohtaisesti voidaan sopia myös 24/7 tuesta mikäli tälle nähdään tarvetta. 

Sopimukset teemme normaalisti toistaiseksi voimassa olevana eli emme halua sitoa asiakkaitamme mitenkään. Mikäli meno ei miellytä olet oikeutettu siirtymään toisen palveluntarjoajan palveluiden piiriin. 

 

Joustavat sopimukset ja Premium palvelu

5G yhteydet

Nyt ne on saatavissa. Nimittäin 5G liittymät. Etätyö ja pienien yritysten käyttöön 5G yhteydet soveltuvat mainiosti. Laita meille saatavuus tiedustelu niin selvitämme saatavuuden yrityksesi tarpeisiin. 

Puhelinjärjestelmät

Mobiili puhelinvaihde on syrjäyttänyt vanhanaikaisen pöytä- tai johdottomiin puhelimiin perustuvan puhelinjärjestelmän. Kun tarve järjestelmälle tulee löytyy meiltä monipuolinen järjestelmä ja pitkä kokemus yritysten järjestelmä ratkaisuista.

Mobiilivaihteesta on moneksi. Puhelimeen ladataan sovellus jonka kautta palveluiden käyttäminen on mahdollista. Voit päivystää yrityksen päänumeroa tai asiakaspalvelua ja vastata siihen tuleviin puheluihin omasta puhelimestasi.

Näet tarvittaessa yritykseen tuleet puhelut joihin ei ole ehditty vastaamaan ja pystyt soittamaan niihin takaisin. Samalla puhelulle vaihtuu tilatieto joten kolleekasi eivät enää soita samaan numeroon vaan näkevät että joku muu on jo tämä vastaamattoman soiton käsitellyt.

Mikäli käytössäsi on yritysnumerointi voit soittaa puheluita usealla eri numerolla. Omalla matkapuhelinnumerolla tai esimerkiksi yrityksen päänumerolla tai asiakaspalvelun numerolla.

Voit myös välittää edelleen sinulle tulleita puheluta. Näet myös sovelluksesta onko henkilö jolle olet puhelua välittämässä varattuna tai vaikka lounaalla kätevien varattutietojen ja poissaolotiedotteiden kautta.

Mobiilivaihde

Palvelu skaalautuu monipuolisesti ja käytettävissä on laaja määrä ominaisuuksia. Mobiilivaihde räätälöidään kulloisenkin asiakastarpeen mukaan. Mikäli tarpeet muuttuvat niitä on helppo ja nopea muttaa. Tarjoamme täyden tuen ylläpitoon ja muutostilanteisiin.

Teams vaihde

Yrityksille jotka käyttävät Microsoftin Teamsia on mahdollisuus käyttä sitä myös puhelinjärjestelmänä. Mikäli haluat on mahdollisuus toimittaa O365 lisenssit sekä siihen puhelinjärjestelmäominaisuudet sekä ylläpitää ja kouluttaa käytössä. 

Mikäli ei haluta erillistä puhelinjärjestelmää on vaihtoehto keskittää myös puhelinjärjestelmän palvelut Teamsiin. Teamsiin tarvitaan vähän lisää lisenssejä sekä meiltä puhelinpalveluiden liittämisen Teamsiin. Pienimmillään toimitamme liitoksen ja ylläpidämme puhelinjärjestelmä ominaisuudet, puhelinliikenteen ja numeroinnin. Teamsin ja muun O365 ympäristö voidaan toimittaa ja ylläpitää itse yrityksessä tai IT tukipalveluiden kautta.

Teams toimii siis kätevänä tietokonepuhelimena ja näet sieltä muiden statustiedot ja välität puhelut yms. samoin kuin Mobiilivaihteessa. Tämän lisäksi sinulla on käytössä puhelimesi ja näissä molemmissa yrityksen käytössä oleva numerointi.

Mikäli toimitamme ja ylläpidämme kokonaisuuden mahdollistaa se nopean tukipalvelun ja avun ongelmatilanteissa. Samalla saamme muokattua laskutuksen sellaiseksi kuin yritys sen tarvitsee. Myös palveluiden muokkaaminen eli vähentäminen ja lisääminen on helppoa ja vaivatonta.

Puhutaan asiakaspalvelun monikanavaisuudesta tai omnikanavaisuudesta. Tämä tarkoittaa kuitenkin sitä että kaikkia yrityksen asiakkaille tarjoamia viestintäkanavia käytetään yhdestä paikasta. Tämä nopeuttaa ja parantaa asiakaskokemusta. Asiakas voi asioida sähköpostin kautta ja jatkaa keskustelua vaikka puhelimella tai sivujen kautta chätissä.

Alusta on muokattavissa niin että se soveltuu yrityksen tarvitsemaan jaajuuteen. Ja kun muutoksia ja lisä kanavia tulee käyttöön voidaan niitä lisätä allustalle sujuvasti matkan varrella.

Mikäli yrityksellänne ei vielä ole sivuilla chat palvelua voidaan se toteuttaa alustan kautta mutta toimitamme chat palvelua myös kevyemmillä ratkaisuilla.

Meiltä löytyvät työkalut monipuolin viestinnän tarpeisiin. Ota yhteyttä ja kysy lisää. Vastaamme mielellämme.

Contact center

Asiakaspalvelun saavutettavuus nousee päivä päivältä tärkeämmäksi kriteeriksi kun asiakkaat valitsevat toimittajaa. Toisaalta asiointi muuttuu jatkuvasti monikanavaisemmaksi. Näihin tarpeisiin meillä on tarjota asiakaspalvelualusta johon voidaan yhdistää useita viestintäkanavia joita voidaan hallinnoida keskitetysti alustan kautta ja raportoida tapahtumat.

Tarjouspyyntö

Mikäli olet kiinnostunut palveluistamme. Jätä tarjouspyyntö. Vastaamme siihen ehkäpä nopeammin kuin huomaatkaan.

Me teemme sen helpoksi

Autamme sinua kehittämään liiketoimintaasi nykyaikaisilla ratkaisuilla.